nog drie weken - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van tjitskedijkstra - WaarBenJij.nu nog drie weken - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van tjitskedijkstra - WaarBenJij.nu

nog drie weken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

18 Maart 2005 | Nederland, Nijmegen

Ja, het komt steeds dichterbij... Allereerste dank voor alle leuke en lieve berichtjes ! Langzaamaan begin ik mensen voor de laatste keer te zien, echt spulletjes te verzamelen die mee gaan, en dingen in te pakken.... Ook mijn tcket is binnen voor 2 april as, lange vlucht via London, Johannesburg, naar Lilongwe.

Helaas niet alleen maar leuk nieuws; want Gabie, mijn collega tropenarts, zal niet met mij mee gaan. Zij is medisch afgewezen, en dat betekent dat ik alleen naar Ntcheu gaan zal... dit maakt alles wel extra spannend.

Wie weet zie ik jullie nog op mijn afscheidsfeestje ???

liefs Tjitske

  • 18 Maart 2005 - 13:46

    Nell Verrijth:

    Hoi Tjitske,
    Kim heeft al gereageerd namens ons allen maar toch wil ik je persoonlijk ook een geweldige tijd toewensen in het verre Malawi. Wat jammer dat je alleen zult moeten vertrekken maar dit is voor Gabie eigenlijk nog veel erger, toch?? Onze (en jullie) tijd in Ghana zal ik nooit vergeten en als ik er aan denk hoe jij je daar thuis voelde dan weet ik zeker dat het een geweldige tijd word met meer ups dan downs. Het ga je goed, we volgen jou site en doe de hartelijke groeten aan je ouders.
    Nell

  • 18 Maart 2005 - 18:08

    Nathal:

    Ha Tjits,
    Leuk, deze site! Kan iedereen goed volgen hoe het met je gaat. Van eten zal het wel niet meer komen, maar ik kom zeker even langs op 26 maart!! En misschien dinsdag taiboen??
    liefs, Nathal

  • 20 Maart 2005 - 12:43

    Marc En San:

    lieve tjits. we hadden al een brichtje gestuurd. waarschijnlijk niet op de goede manier. San heeft jou waarsch. al gezegd dat we komen. liefs en zoen marc

  • 21 Maart 2005 - 07:08

    Nicol:

    Hallo Tjitske,
    Leuk idee van je deze site. Kunnen we je precies volgen hoe het met je gaat. Tot de 26e.
    Liefs Nicol

  • 22 Maart 2005 - 13:17

    Matthijs:

    Dag Tjits,
    waarschijnlijk heb je via Lob al gehoord dat ik niet op je feesje kan komen. Ik ga even een paar dagen naar Schiermonnikoog.
    Misschien zie ik je nog op 1 april bij het andere feestje.
    Maak er in ieder geval iets moois van.
    Groeten Matthijs

  • 26 Maart 2005 - 15:16

    Lisanne:

    hoi Tjits,
    Heel fijn je nog even gezien te hebben! Nogmaals een hele goede reis, veel succes, doe voorzichtig en kom maar op met al je verhalen!!
    Liefs, Arnoud en Lisanne

  • 26 Maart 2005 - 17:46

    Remko:

    Hoi Tjitske,

    Ik ga straks naar je afscheidsfeestje. Ik vond het leuk dat je tot nu toe je bezig hebt gehouden met de T-week en dat je je "bij ons cluppie" hebt aangesloten. Goed werk gedaan. Komende T-week wordt vast ook weer een succes. Het was ook regelmatig heel (te) gezellig. Feest-beest...

    Veel plezier in Malawi. Ik ben benieuwd naar je verhalen en of we nog vragen van je krijgen.

    Groenten

  • 26 Maart 2005 - 17:47

    Remko:

    Hoi Tjitske,

    Ik ga straks naar je afscheidsfeestje. Ik vond het leuk dat je tot nu toe je bezig hebt gehouden met de T-week en dat je je "bij ons cluppie" hebt aangesloten. Goed werk gedaan. Komende T-week wordt vast ook weer een succes. Het was ook regelmatig heel (te) gezellig. Feest-beest...

    Veel plezier in Malawi. Ik ben benieuwd naar je verhalen en of we nog vragen van je krijgen.

    Groenten

  • 31 Maart 2005 - 13:33

    Kim Verrijth:

    Heej meis!

    Oei,oei, spannend! Nog een paar daagjes!
    Hoop dat je hebt kunnen genieten van je afscheidsfeestje, heerlijk lijkt me dat!
    Weet zeker dat je er een toffe tijd van gaat maken. Wel ontzettend jammer voor je collega! Geef haar nog maar een ontzettend lieve knuffel voordat je gaat.

    Nou, we lezen verder vanuit Malawi!

    Het ga je goed, Tjitske!
    Kus Kim.

  • 01 April 2005 - 12:45

    Lisanne:

    Lieve Tjits,
    weet niet of je je berichtjes nog leest deze laatste drukke dagen voor vertrek, maar in ieder geval een goed reis!!!
    Liefs lisanne

  • 01 April 2005 - 14:13

    Francisca & Willeke:

    Hoi Tjits,
    Even een kort berichtje vanaf de drukke poli gyn op deze 1e april! We missen je vrolijke lach!
    Morgen ga je het avontuur tegemoet. Spannend!!
    We weten niet of je dit berichtje zo op het nippertje nog leest, maar we wensen je een goede reis! Groetjes van ons...

  • 02 April 2005 - 18:12

    Judith En Paul:

    Lieve Tjits,

    Nog eieren gezocht na je feestje ?
    Hopelijk heb je ze allemaal gevonden. We hopen dat je reis goed is verlopen...
    Kun je Judith je rekeningnr mailen, die is ze kwijtgeraakt: j.schwarte@chello.nl

    Tot over 2 jaar !!!

    Groeten van Judith en Paul

  • 04 April 2005 - 19:35

    Elke En Wien:

    Tjits!!! Dikke zoen uit Holland,
    liefs E en W

  • 05 April 2005 - 17:12

    Sister-slud:

    Hi Dok,
    Heb je m'n sms ontvangen?
    Ik ben inmiddels ook klaar voor vertrek. Laat het huisje morgen achter; komt helemaal goed met Renee en Janneke. Zet 'm op!! De vergeten vertrekpost komt eraan, dus waak bij de brievenbus!!
    Kus van je zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 106450

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: