afscheidsfeestje - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van tjitskedijkstra - WaarBenJij.nu afscheidsfeestje - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van tjitskedijkstra - WaarBenJij.nu

afscheidsfeestje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

03 Maart 2005 | Nederland, Nijmegen

Op 16 september 1859 werd Malawi ´ontdekt´ door ontdekkingsreiziger David Livingston tijdens zijn zoektocht naar de bron van de Nijl. Malawi is ongeveer 900 km lang, en 80-150 km breed; 120.000 km2. Ongeveer drie keer zo groot als Nederland en met veel water, ligt Malawi in zuidelijk Africa. Het land wordt omgeven door Zambia, Mozambique en Tanzania.
De naam Malawi komt voort uit het ´Maravi´ ( Chichewa; de locale taal) en betekent land van vuur, licht schittering, reflectie, het verwijst naar de schitterende zonsopgang over de meren.
Malawi staat bekend als ´the warm heart of Africa´, haar bevolking is vriendelijk, en zij verbouwen onder ander vele kopjes thee …!!!

Je raadt het al….

Tjitske gaat naar Malawi !!

Begin april ga ik als tropenarts de aankomende twee jaar voor VSO werken in het districtsziekenhuis in Ntcheu.

Mijn adres: Ntcheu district hospital, Private bag 5, Ntcheu, Malawi, Africa

Ik zou mijn afscheid erg graag willen vieren met een afscheids-feestje op: 26 maart 2005, van 12.00 tot 24.00 uur. Je kunt dus langskomen wanneer je wilt, bij mij thuis.

Aangezien ik echt maar 25 kg meenemen mag, zie ik jullie dan echt graag zonder cadeautjes!! Mochten jullie toch iets willen geven, doe dat dan alsjeblieft in een envelop.

  • 04 Maart 2005 - 07:12

    Mleentje:

    Ha lieverd!
    Tuurlijk zijn we erbij op je feestje!
    Dikke kus, Mleen

  • 04 Maart 2005 - 08:59

    Jeroen:

    Hee Tjits!
    Ik kom je helpen om alle chocomel op te drinken voordat je gaat naar een land waar de chocomel misschien wel gewoon uit de boom stroomt...

  • 04 Maart 2005 - 17:58

    Ilse:

    Ha die Tjits!
    Natuurlijk kom ik om afscheid van je te nemen!! Ik moet je twee jaar gaan missen!!

    Veel liefs, Ilse

  • 05 Maart 2005 - 07:27

    Yvonne:

    Wij zijn er ook bij! We laten je natuurlijk niet zomaar gaan..!

  • 06 Maart 2005 - 08:34

    Jeannette:

    Lieve Tjits, ik ben al dichtbij waar jij naartoe gaat, kom dan ook niet naar je afscheidsfeestje, maar zie je gewoon in Malawi!!

  • 07 Maart 2005 - 20:12

    Yvette Suijker:

    Hoi Tjitske,
    ik heb je kaart ontvangen maar heb geen idee hoe je te bereiken (ik heb geen telefoonnummer of huidig adres) dus dan maar zo. mail je even als je kan? Y.suijker@zonnet.nl

  • 10 Maart 2005 - 18:46

    Mieke, Gerda, Ariena, Sylvia En Marloes:

    Ha die Tjits,
    Heel veel succes in het verre Malawi. Leuk dat we je zo kunnen volgen via het web ! Mis je de Vallei al een beetje ?

  • 11 Maart 2005 - 12:30

    Ger, Nell, Elke En Kim.:

    Heej Tjits!

    Alles goed? Het wordt nu toch wel echt spannend niet? Ik leef helemaal met je mee (althans dat probeer ik).
    Geniet nog lekker van je afscheidsfeestje. Dan weet ik zeker dat het je gaat lukken in Malawi!
    Wij zouden graag even langs gekomen zijn...dat weet je. Maar dit is een moment voor je vriendjes, vriendinnetjes en familie.
    Wij spreken een keer wat af in Malawi?! Haha!

    Nou mupke!
    Hou je taai, groetjes Kim en co.
    xxx

  • 12 Maart 2005 - 07:15

    Suzanne:

    Ha Tjits, geweldig zo'n dagboek, kom zeker naar je feestje!
    Zit zelf nu in Indonesie...
    Tot de 26ste,
    Veel succes met de voorbereidingen, liefs Suzanne

  • 21 Maart 2005 - 20:21

    Channah:

    Hoi Tjitske,

    Het is hier een gekkenhuis en zodoende mail lang niet gelezen. Nu dan eindelijk toch! Ik weet niet of het zaterdag gaat lukken, maar ik doe mij best. Ik houd je op de hoogte!

    Dikke kus,
    Channah.

  • 23 Maart 2005 - 20:58

    Naomi:

    He tjits, waar woon je ook al weer?
    kan je dat effe mailen...
    echt super hoor!

  • 30 Maart 2005 - 06:29

    Sylvia:

    he tjitsie,
    ben zo benieuwd hoe je het zel krijgen,
    heel veel succes en ik denk aan je
    groet syl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 106445

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: