aangekomen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van tjitskedijkstra - WaarBenJij.nu aangekomen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van tjitskedijkstra - WaarBenJij.nu

aangekomen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

12 April 2005 | Nederland, Amsterdam

Ja ja lieve luitjes ze is er... save and sound, maar nog wel heel spannend hoe alles lopen gaat. Wennen aan Africa in heel veel opzichten...ik zal binnenkort wat meer vertellen, vooralsnog niet echt de kans om iets te versturen... mochten jullie mij willen contacten kun je sms-en naar mijn nieuwe mobiel 00 265 (0) 383385, ik kan voor 14 dollarcent. Binnenkort horen jullie meer, veel liefs Tjitske

  • 12 April 2005 - 18:20

    San En Marc:

    lieve bits, we hopen dat je gauw een eigen stekje gaat krijgen. hou je taai, alles zal reg kom. dikke kus van ons.

  • 12 April 2005 - 19:40

    Fokke:

    Lief Wijfie,
    Hou je taai en heb maar veel plezier daar.
    Doe zoals mama zei: probeer aan een fiets te komen (zij zei het trouwens een beetje anders) zodat je je wat gemakkelijker kunt" bewegen". We "SKYPEN" wel verder. Veel liefs ook vooral van Mary.

  • 12 April 2005 - 21:40

    Nell Verrijth:

    Hallo, Ja Tjits, ik blijf je volgen. Heel veel sterkte de komende weken. Jij zult er best wennen, hopenlijk ontmoet je ook daar snel een Eefje of Kim

  • 13 April 2005 - 06:56

    Lisanne:

    hoi Tjits!
    fijn dat je heelhuids bent aangekomen, heb je al een huisje? Veel succes en zorg goed voor jezelf!
    liefs, Lisanne

  • 13 April 2005 - 08:31

    De Secretaresses!!:

    Hallo Tjits..joepie,eindelijk een berichtje uit Afrika...we gaan je op de voet volgen namelijk :)
    Het zal inderdaad wel even wennen zijn ja...maar dat gaat vast wel goed komen!
    Heb je al wat leuke contacten daar??
    Lieve groetjes van de chicks van de secretaressepost die nog veel aan je denken!!

  • 13 April 2005 - 08:31

    De Secretaresses!!:

    Hallo Tjits..joepie,eindelijk een berichtje uit Afrika...we gaan je op de voet volgen namelijk :)
    Het zal inderdaad wel even wennen zijn ja...maar dat gaat vast wel goed komen!
    Heb je al wat leuke contacten daar??
    Lieve groetjes van de chicks van de secretaressepost die nog veel aan je denken!!

  • 13 April 2005 - 13:08

    Ha Tjick:

    goed te horen dat je veilig bent aangekomen. wennen dat geloof ik. Ben erg benieuwd naar je komende avonturen en zal je regelmatig ff op de hoogte houden van de ontwikkelingen hier. x kat

  • 13 April 2005 - 13:18

    Kathelijn:

    Hoe kom je trouwens aan zo'n mooie web site? is echt super handy!! laat me ff weten of ik dat ook kan als compudrama, dan kan ik je straks misschien ook zo leuk op de hoogte houden.x

  • 15 April 2005 - 11:24

    Nicol:

    Lieve Tjits,
    Goed om te horen dat je bent aangekomen. Ben erg benieuwd naar je avonturen.
    Liefs Nicol

  • 15 April 2005 - 14:47

    Rosemarie:

    ik ga je op de voet volgen. Verwacht dat je helemaal gaat maken daar. Groet, Rosemarie

  • 15 April 2005 - 15:36

    Wieneke:

    Goed te horen dat je er bent, save and well. Hoop dat de eerste indrukken positief zijn, if not: dan draait dat vast nog bij als je door de eerste spanning en reisvermoeidheid heen bent. Laat het lekker op je afkomen, het gaat allemaal zijn loop wel vinden!
    Heel veel liefs en succes,
    Wieneke (en ELKe, die mailt zelf nog, maar heeft nog niet gecomputerd)

  • 16 April 2005 - 22:51

    Joost:

    Hoi Tjitske,
    Veel sterkte en moed in de komende maanden. Zorg goed voor jezelf en probeer niet alle hooi op de vork te laden. Goed idee van Jacqueline om te kijken of er niet ergens een fiets te krijgen is. Liefs Joost

  • 17 April 2005 - 12:39

    Cobus:

    ik zit er dus weer naast.
    net een réactie gegeven op "welkom" kijk daar maar even in.knuf,cob

  • 18 April 2005 - 09:59

    Sister-slud:

    yo sis,
    hoop snel meer van je te horen. Hier alles gef en goed. sms me af en toe, dat gaat goed! Je weet het he? Alleen voor jezelf doen hoor!!!!

  • 18 April 2005 - 17:54

    Harm Jan Kwikkel:

    Lieve Tjits, het lijkt een stuk beroerder dan in ghana, ik vond drie doden per dag al veel, natuurlijk veel kinderen, maar soms ook moeders, waar je net te laat wat deed. Ik heb best wat afgesnotterd, vooral toen gelske er was, een lieve schouder om uit te huilen. De eerste maanden dat ik alleen was waren daarom extra zwaar. Maar ja, het is zoals de artsen vorig jaar in Nalerigu zeiden: you did your best, and most things worked out well. Probeer eerst niet te veel te willen veranderen, maar laat alles even bezinken. Probeer dan in een vrij weekend een prioriteiten lijstje te maken en dat door te spreken met je personeel en je collega. Pak dan eerst één ding aan. Het zal je niet lukken de gezondheidszorg in Malawi in jouw term te veranderen, maar als je een paar mensen redt doe je in ieder geval al goed werk. Heel veel sterkte en groeten ook van Gelske Harm Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 106424

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: