De voorbereidingen voor vertrek naar Malawi - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van tjitskedijkstra - WaarBenJij.nu De voorbereidingen voor vertrek naar Malawi - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van tjitskedijkstra - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen voor vertrek naar Malawi

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

13 Februari 2005 | Nederland, Nijmegen

Het komt dan uiteindelijk steeds dichter bij; tijd om een website te openen en iedereen op de hoogte te stellen dat ik toch echt de eerste dagen van april naar Malawi vertrekken ga... Voor diegene die het nog niet weten; ik ga werken als tropenarts in Ntcheu, een klein plaatsje halverwege Lilongwe en Blantyre, als VSO-er.
Ik kan haast niet wachten om weg te gaan, maar het is ook wel reuze spannend.
(wordt vervolgd)

  • 22 Februari 2005 - 11:17

    Jan Joep De Pont:

    Bedankt voor je kaart. Ik ben nog steeds aan het werk. Wordt dit jaar 63, maar zit al ruim vier jaar niet meer in het Trigon, maar in het Researchgebouw.

    Je weet misschien dat er vanuit Nijmegen wordt samengewerkt met het KCMC in Tanzania en bij een bijeenkomst deze week werd ook gesproken over een mogelijke toekomstige samenwerking met Malawi.

    Ik vond het erg leuk om weer een iets van je te horen. Je ben wat dat betreft wel een uitzondering bij de drie mentorgroepen die ik heb gehad.

    Hartelijke groet en succes daar.

  • 24 Februari 2005 - 18:09

    Kim Verrijth En Natuurlijk Ook De Rest Van De Fam!:

    Heey lieverd!

    Leuk, je kaartje! Een verhuisbericht. Jeetje man! Wat ontzettend gaaf voor je! Wij zullen je op de voet proberen te volgen, hartstikke cool!
    En wie weet, zie je ons inderdaad een keer in Ntcheu....hoe lang blijf je? Ik heb nog genoeg vakantiedagen over, haha!

    Nou, meid, ik stuur nog eens een berichtje langs deze weg voordat je gaat, maar let goed op jezelf he! En geniet er van, en bovenal succes met dit nieuwe avontuur!

    Dag Tjits!

    Dikke kus van ons allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 106387

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: