verhuizing gaande, veranderingen alom - Reisverslag uit Ntcheu, Malawi van tjitskedijkstra - WaarBenJij.nu verhuizing gaande, veranderingen alom - Reisverslag uit Ntcheu, Malawi van tjitskedijkstra - WaarBenJij.nu

verhuizing gaande, veranderingen alom

Door: Tjitske Dijkstra

Blijf op de hoogte en volg

06 Februari 2006 | Malawi, Ntcheu

Lieve allemaal,

Er is heel veel te vertellen maar helaas heb ik te weinig tijd gehad om de update naar het thuisfront goed voor te bereiden. Een heel korte samenvatting komt het erop neer dat mijn Nederlandse collega Gabie en ik onze placement in Ntcheu zullen gaan verlaten. De aankomende tijd zullen we samen met VSO zoeken naar andere mogelijkheden binnen Malawi, aangezien wij beiden nog graag als tropenarts willen werken. Ik moet eerlijk zeggen dat het een moeilijke tijd is voor mij persoonlijk, met ups en diepe downs. Na een paar heerlijke - ook letterlijk qua eten; hihi - weken in Nederland, ben ik met veel nieuwe zin en moed terug gekomen naar Ntcheu. Mijn huisje is inmiddels gezelliger ingericht dan ooit en ook de contacten met vrienden in Ntcheu en omgeving zijn fijn. Maar helaas loopt het contact met ons placement niet zoals we het graag zouden zien.

Veel veranderingen in korte tijd dus; ander werk ?, andere plek ?, ander huis ? wie zal het zeggen… Ik zal jullie, zodra ik iets meer weet, weer berichten.

Stuur vooralsnog aub geen post naar mijn oude postadres !!!!

Mocht je toch graag iets naar mij opsturen, doe dat dan naar vrienden in Ntcheu, zij zullen het voor mij bewaren, en bij hen ga ik zeker de komende tijd nog een keertje langs. Hun adres is: Mr and Mdme Kondowe, P/B 178, Ntcheu, Malawi, Africa.
Mijn mobiele telfoonnr blijft nog steeds dezelfde: 00265-(0) 9 383 385, en sms zijn zeer welkom.

Heel veel lieve groeten Tjitske

  • 06 Februari 2006 - 21:55

    Olav:

    Heel veel succes met alle veranderingen! Good luck.

  • 09 Februari 2006 - 07:39

    Suzan:

    He Tjits,ik heb de verhalen via Machteld vernomen. Heel veel succes met het vinden van een nieuw plekkie. Het lijkt me wel een stuk prettiger zo met zijn tweeen. Hier in het Edense gaat het prima, ik ben er niet weg te krijgen. Gisteren afscheidsetentje (gyn-ass-fertiliteitsartsen) van Wieteke/Robert/Machteld gehad. Was erg gezellig. Van de "oude garde" blijft nu weining over. Veel plezier en kop op!! Dikke zoen van mij.

  • 10 Februari 2006 - 13:58

    Nicol:

    Fijn om weer wat van je te horen. Lijkt een spannende tijd zo met al die veranderingen. Succes.

    Liefs Nicol

  • 13 Februari 2006 - 16:15

    Marsha:

    Hoi Tjits,

    Nou, dat gaat allemaal even niet zo soepel daar hè? Jammer...
    Ik hoop voor je dat je ergens anders een plek vind waar je je goeie werk kunt voortzetten.
    Ben blij voor je dat je een Nederlandse collega hebt...(dan maken we ons wat minder zorgen om je, hihi)
    We denken hier nog veel aan je hoor!
    Houdt moed!

    Marsha

  • 19 Februari 2006 - 17:35

    Marleen:

    Hey Tjits,

    Heel veel succes met alle veranderingen. 'k Hoop dat het allemaal gaat lukken én dat je het naar je zin hebt, want dat is toch het allerbelangrijkste! Dikke kus, ik denk aan je!
    Mleentje

  • 05 Maart 2006 - 11:03

    Mandy:

    Hey Tjitske,

    Hopelijk zijn het veranderingen in de positieve zin en zullen jullie het nog meer naar jullie zin krijgen daar, zet 'm op,

    Knuffel Mandy

  • 05 Maart 2006 - 14:23

    Anneke Van Der Heide:

    Lieve Tjitske,

    Weet je nog bijna een jaar geleden dat ik met jou speculeerde op de afdeling in de Gelderse Vallei om bij jou stage te willen komen lopen!? Ik ben nu inmiddels de opleiding voor verloskundige begonnen en heb mijn eerste examenronde gehaald! Goede stage gelopen. Nu heb ik een stage plek bemachtigd in Tugaloferry, dicht bij Durban. Erg spannend! Ik probeer nu een beurs aan te vragen voor vergoeding. Het ligt jammer genoeg nog erg ver bij jou vandaan maar het is dichter bij dan nu. Ik wilde je dit toch even laten weten en ook laten weten dat ik veel aan je denk al zul je dit niet gemerkt hebben. Ik vond het jammer dt ik je in Nederland gemist hebt!

    Liefs Anneke.
    (verpleegkundige Gelders Vallei)

  • 12 Maart 2006 - 18:18

    Malaika:

    He Tjitske, ik lees nu voor het eerst op je site, via Klaartje gevonden....Stijn en ik wilden ons net gaan verdiepen in een trip naar jou toe, maar gezien de nieuwe ontwikkelingen zullen we op korte termijn bellen, zodat we weten hoe en wat...veel succes! Malaika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malawi, Ntcheu

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 336
Totaal aantal bezoekers 106384

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: